fbpx

12 ugers forløb hvor din krop kommer i balance. Du smider fedt, smerter og livsstilssygdomme. 

Lær alle principperne bag en helbredende og antiinflammatorisk kost og få det integreret i dit liv. Hvad kan kosten gøre for dig. Du lærer alt hvad du behøver at vide for at spise den sunde mad som gør dig rask og sund. 

Vi taler også om at integrere motion, da det er en del af de antiinflammatoriske liv.

“Lad din mad være din medicin, og din medicin din mad” – som filosoffen Hippokrates sagde 

Forløbet hvor du lærer grundprincipperne bag en helbredende kost 

– Hvorfor er kosten så vigtig for kroppens funktioner og dit helbred
– Hvad kan kosten gøre for dig
– Slip livsstilssygdomme helt eller få det bedre med færre symptomer
– 12 uger hvor vi er sammen online
– Personlig opfølgning på dine problematikker med 1:1 samtaler 
– Forløb med tilpasning af dine problematikker

For kun 795 kr. pr. mdr. 

Min historie

Stress har mange ansigter og har både fysiske og mentale følgevirkninger.

Jeg har haft langvarig stress, og deraf fik jeg kraftige mavesmerter, hudproblemer og allergier, 

Kroppen og det mentale skal ses som en helhed, Og jeg oplevede symptom behandling, og fik ikke den helheds hjælp som jeg behøvede. 

Det forstår jeg godt i dag, da det kræver at man både ser det mentale, det fysiske, kroppen, levestil, kost og motion som en helhed, og det er mange ting at involvere sig i som behandler

Jeg har spist mig til langt mindre allergi. Fundet vejen ud af daglige kraftige mavesmerter, til få dage om året med mavesmerter, når jeg ikke gør som jeg ved jeg skal. Jeg har sluppet stressen, og sover de fleste dage godt, og føler mig oftest udhvilet og frisk når jeg vågner. 

Hvis det også skal være dig så kom med på dette forløb.

Min mission er dit helbred!


SKAB BALANCE MED 12 UGERS Helbredende KOST, BEVÆGELSE OG MENTAL SUNDHED. 

– FÅ EN MASSE ENERGI IGEN
– SLIP SYGDOM OG SMERTER
– BLIV SMERTEFRI
– EN NATURLIG SLANK KROP

Du lærer alt hvad du skal vide for at kunne leve sundt og nem at en sund og antiinflammatorisk kost. Så din krop kommer i balance, og du kommer af med fedt, sygdomme og smerter. 

Du bliver dine ubalancer kvit, og slipper inflammation, for meget fedt og kilo på kroppen, med kost og bevægelse.

Vi arbejder også med det mentale så du får værktøjer til at nå derhen hvor du gerne vil, og kan tage de nye vaner og en livsstilsændring til dig. 

“Dit helbred er min mission”

– Jane Viksø

Modul oversigt

Modul 1

Implementering af ny livsstil

– Kortlægning af dine udfordringer og problematikker

– Alt hvad du skal vide om antiinflammatorisk kost som nybegynder og i forhold til dine problematikker


Modul 3

Fra smerter, ubalancer og problematikker til sund og rask

– Resultaterne af de 12 uger

– Fremtiden og hvad gør jeg herfra


Modul 2

Implementering af bevægelse

– Hvad kan kost og bevægelse hjælpe dig

– Hvad er faldgruberne, hvordan bevarer jeg de nye implementeringer

– Hvordan beholder jeg motivationen 

– Motion og bevægelse i forhold til dine problematikker

Praktisk info & Ofte stillede spørgsmål 

Kan jeg stille spørgsmål undervejs?

Jeg går meget op i at forløbet bliver så personligt som muligt. Udover to personlige samtaler, er der ugentligt undervisning og Q&A hvor du kan stille spørgsmål. Du kan også altid få fat i mig pr. mail, som jeg besvarer hurtigst muligt.

Hvor meget tid skal jeg sætte af?

Ud over 60-90 minutters undervisning og Q&A hver uge, så skal du sætte tid af til træning og til at planlægge dine måltider. Dette varierer alt efter aftale og det personlige forløb, men regn med 3 træninger pr. uge og ekstra tid til madlavning.

Hvor og hvordan foregår kurset og samtalerne?

De personlige samtaler kan foregå pr. telefon eller face2face, det er valgfrit. Undervisningen er pt. online hver uge. 

Hvem er kurset til

Kurset er til dig der ønsker at lære hvad kosten kan gøre for dig og din helbred.

Det er også til dig der kan nikke genkendende til en af disse problematikker:

– Mangler energi og overskud

– Sover dårligt eller ikke føler dig udhvilet når du vågner

Har levet for længe med stress, usund kost og for lidt motion og nu døjer du med følgevirkningerne som:

– Mavesmerter

– Hudproblemer

– For meget fedt og kilo på kroppen

– For højt kolesterol, blodtryk eller type 2 diabetes

– Inflammatorisk sygdom

Du skal være villig til at spise anderledes, integrere motion. Droppe alkohol i perioder, og droppe cigaretter for at få nok ud af forløbet.